Op deze pagina

De nieuwe webtoepassing Ledenbeheer is spiksplinternieuw, dus we blijven aan de info op deze pagina werken. Hou er rekening mee dat sommige info nog onvolledig is.
  1. Registreerde je al opnieuw op mijn.gezinsbond.be of via de KOD? Dan kun je direct inloggen!
  2. Registreer met je persoonlijke e-mailadres, niet met dat van je afdeling!
  3. Inloggen op de website voor vrijwilligers en de webtoepassing Activiteitenbeheer doe je met je oude inloggegevens. Opnieuw registreren is niet nodig!

Waarom een nieuwe webtoepassing Ledenbeheer?

De nieuwe webtoepassing Ledenbeheer is onderdeel van de digitale vernieuwing die we als Gezinsbond doorvoeren voor vrijwilligers. Onder andere een nieuwe centrale database helpt ons om de Gezinsbond nog meer toekomstproof te maken.

De webtoepassing kan je vergelijken met het topje van een ijsberg: wat jij als vrijwilliger ziet, is maar een stukje van een veel grotere vernieuwing.

Verschil tussen de oude en nieuwe webtoepassing Ledenbeheer & implicaties

Voor elke wijziging, ga je naar de nieuwe webtoepassing. Niet elke vrijwilliger heeft dezelfde rechten: het hangt van je rol af of je gegevens kan aanpassen.

In de nieuwe webtoepassing is het Vrijwilligersrapport toegevoegd: een overzicht van alle vrijwilligers in je afdeling.

De oude webtoepassing blijft  enkel in alleen lezen-modus toegankelijk. Veel rapporten blijven beschikbaar, behalve voor Wijzigingslijst, Onthaal, Opgenomen leden, en Geboorte. Een overzicht van nieuwe leden haal je makkelijk uit de Excel-lijst door filters in te stellen.

Welke login gebruik ik?